top of page
  • מצבות לגזיאל

טיפים והמלצות לבחירת מצבה

עודכן: 12 בנוב׳ 2023

מצבות משמשות כסמל וזיכרון למתים ומסייעות למשפחות וליקריהן לשמור על זכרם ולהתמודד עם הכאב והאבל.

על מנת לבחור את המצבה המתאימה ביותר עבור יקירנו ישנם מספר דברים שצריך לשים עליהם דגש .

במאמר זה נסקור מספר דגשים שיעזרו בבחירת מצבה מתאימה מרהיבה ייחודית ומרגשת :


1. בחירת חומרים – בחירת החומרים לבניית המצבה הוא החלק העיקרי בבחירת מצבה , חומרים כמו אבן טבעית או גרניט הינם חומרים שיכולים לתת למצבה מראה יוקרתי ומיוחד . בבחירת חומרים למצבה יש להתחשב בתנאי מזג האוויר .

2. העיצוב והפרטים- עיצוב המצבה יכול להתאים ברמה האישית לנפטר ע"י גודל צורה אלמנטים מיוחדים במצבה . ישנן מצבות פשוטות וישנן מורכבות יותר עם תוספות של תמונות , כיתובים וסמלים . כיתוב וחריטה על המצבה - הכיתוב על המצבה צריך לכלול את שם הנפטר ותאריכים, לרוב בני המשפחה נוטים להוסיף כיתוב על גבי המצבה כגון משפטים מהתנ"ך, משפטים שמתארים את הנפטר וכו' . ניתן להוסיף על המצבה ציורים, סמלים , עיבודים מיוחדים באבן.

3. בחירת קבלן מומחה – כיום בשוק יש מבחר של קבלני מצבות טובים ואיכותיים , כדאי לבחור קבלן מצבות מהאזור של המצבה . בבחירת קבלן מצבות יש לבחון את מקצועיות הקבלן לבדוק עבודות שעשה והמלצות . חשוב לבחור בחברה אמינה ומומחית שתוכל לספק את השירותים הנדרשים ולסייע בכל שלבי בחירת מצבה .

אנחנו בחברת "לגזיאל תעשיות בע"מ" מציעים שירות הכולל מקצועיות אמון ואמפתיה בעת בחירת המצבה


לסיכום:

יצירת מצבה מיוחדת ומושקעת היא דרך מרגשת ומיוחדת להביע את הכאב והמער שבלבנו לאחר אובדן אדם יקר. לכן חשוב מאוד לשים לב לחומרים הנכונים לעיצוב המתאים ולכיתוב המתאים, כדי שהמצבה תצא מיוחדת ומרגשת . כדאי מאוד להקדיש זמן ומחשבה בבחירת הקבלן שיבנה את המצבה כד שיוכל לעמוד בכל הדרישות שלנו.



74 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page