top of page
  • מצבות לגזיאל

מצבות אמנותיות ומיוחדות

עודכן: 28 במרץ 2023

מצבה מעוצבת היא דרך מיוחדת ושונה להנצחה של אדם אהוב. אנו רואים לא מעט אנשים הבוחרים להנציח את יקיריהם באמצעות מצבות מסלעים מיוחדים. הייחודיות של הסלעים יכולה להעלות את הרמה של המצבה לכדי עבודת אמנות של ממש. מצבות אמנותיות הן בדרך כלל מצבות מלאות רגש ומעבירות סיפור מיוחד או מסר. היכולת שלנו לבטא את רגשות בדרכים אמנותיות מחזקת אותנו בימים קשים.


אמנים ההולכים לעולמם מותרים אחריהם שובל של אנשים שאהבו אותם. זמרים מפורסמים, שחקנים או יוצרים נגעו בדרכם המיוחדת בלבבות של ההמונים. חלקת הקבר שלהם הופכת לציבורית ממש כמו כמו חייהם האישיים. לא רק בני משפחה ומכרים מגיעים לפקוד את הקבר, אלה גם מעריצים רבים מרחבי הארץ והעולם. מכאן, שבמקרים מעין אלה מצבות אמנותיות הן דבר מתבקש. ניתן לעצב מצבות מסלעים טבעיים מסוגים שונים. במפעל של לגזיאל בנתניה אנו מייבאים סלעים מרחבי העולם.


כאמור, מצבות אומנותיות מהוות יצירות אמנות מרשימות המספקות מענה יצירתי וייחודי למי שזו מכונת הזיכרון שלו. הנה מספר רעיונות למצבות אומנותיות:

  1. פיסול באבן - ישנם חומרי אבן שונים לבחירה, וכן סגנונות פיסול שונים, כגון מסורתי, אבסטרקטי, אמנותי וכו'. מצבות פיסוליות מאבן משלבות טכניקה יצירתית ומומחיות עם תוכן אישי ומשמעותי למשפחה.

  2. זכוכית - מצבות זכוכית מספקות מראה מדהים ומרשים עם אופי מודרני. הן יכולות לכלול אמנות בטכניקות שונות של חריטה, חרוזים או הדפסים.

  3. מתכת - מצבות מתכת מאפשרות לכלול משפטים מעצבי מערכת משלימים, ציורים, מילות הזכרון ועוד. הן יכולות להיות מעוצבות באופן מודרני או טרנדי.

  4. צמחים וטבע - מצבות יכולות להיות מעוצבות עם צמחייה או אבנים טבעיות, כדי ליצור רגע של שקט ופרטיות עבור המבקרים של המצבה.

  5. מים - מצבות יכולות להיות מעוצבות כך שיש בהן אפקטים של מים



3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page