top of page
  • מצבות לגזיאל

קבלן מצבות בנתניה

עודכן: 12 בנוב׳ 2023

מצבות לגזיאל נתניה נתניה היא עיר במרכז השרון שמציעה לתושביה חיים עם איכות גבוהה יש המגדירים את העיר נתניה הריבירה של ישראל נתניה נקראת גם "בירת השרון". גם לאחר מותם רבים מתושבי העיר נתניה נקברים בבית העלמין בעיר. לאחר מותו של תושב העיר נתניה נהוג לכבד את זכרו של הנפטר ולהקים לו מצבה מכבדת לזכרו. במצבות לגזיאל בנתניה מייצרים מצבות מעל לארבעים שנה. נתניה היא העיר השישית באוכלוסייתה בערי מדינת ישראל. נוסדה על ידי קבוצת בני בנימין בשנת 1929 כיישוב לבני המושבות ופועלי הפרדס, והוכרזה כעיר בשנת 1948. מהניסיון הרב שצברנו ברור לנו לחלוטין שמבחינת מצבות נתניה מתאפיינת בהקפדה על מראה מכובד ובשאיפה להתאים את הקבר למנוח או למנוחה. אנחנו בלגזיאל מעמידים לרשות המשפחה האבלה את היכולות המקצועיות שלנו ומקפידים על קשב מלא לכל רצון ובקשה על מנת שלמרות הקושי המובן והטלטלה הרגשית, תוכלו להנציח את יקירכם באופן נאות. בנוסף לניסיון הרב שלנו בבניית כל סוגי המצבות ולליווי האדיב והרגיש לאורך כל התהליך, במצבות לגזיאל תקבלו אחריות מלאה על כל סוגי המצבות כדי שתוכלו להסיר כל דאגה מליבכם בנוגע להנצחת יקיריכם. אצלנו במצבות לגזיאל אנו מחזיקים מבחר גדול של אבני שיש ובזכות הבקיאות המקצועית וההיכרות עם כל סוגי האבנים והחומרים שמהם מיוצרות מצבות, אנו נדע להציע לכם את המצבה המתאימה ביותר למי שהיה האדם, לאופיו, מעשיו, תחביביו והאופן שבו רצה להזכר ואתם תרצו לזכור אותו.

אנחנו בלגזיאל מצבות מספקים שירותי הקמת מצבות וחידוש מצבות בכל בתי הקברות בעיר. מצבות לגזיאל בונה מצבות חדשות, מחדשת מצבות קיימות ומבצעת תיקונים במצבות בשלושת בתי הקברות של נתניה: 1.בית העלמין בשכונת בן ציון שכולל גם חלקה צבאית 2.בית העלמין בשיכון ותיקים (קבורת סנהדרין, קברים עיליים).

3.בית העלמין האלטרנטיבי מנוחת עולם הכולל טקסים חילוניים וקבורה אזרחית.

דוגמאות של אבני שיש למצבות מצבה מאבן חברון אבן חברון היא אבן ישראלית המתאפיינת במראה בהיר ומגיעה בשלל גוונים בהירים מצבת שיש טורקי מצבה בגוונים שונים של אפור ותכלת שתמיד מתבלטת בכל בית עלמין. תחזוקת השיש הטורקי פשוטה למדי. מצבת מגרניט גרניט הוא סלע שנוצר בעומק האדמה במשך אלפי שנים ולכן יש לו מרקם מיוחד ומראה יוקרתי. האופציות הן גרניט שחור, גרניט אפור וגרניט סרדו. מצבת בזלת ניתן לעבד את הבזלת וניתן לשמור על האופי הפראי שלה. מצבות אבן גלילית אבן עם אופי ונוכחות, וכמו כן עמידות גבוהה. מצבות סלעים כולל שילובים של ברזל, עץ, זכוכית, ברונזה, צמחייה ועוד. רק בוני מצבות בנתניה עם ניסיון רב יודעים ליצור מצבה מדויקת.








האשטאגים





5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page